@Alfie Finishes TOB!? | Makes Pvmer Take Off Slayer Helm | Old School RuneScape Highlights OSRS

11.12.2020
30 746 Näkymät

These videos are OldSchool Runescape OSRS clip highlights from Twitch streamers.
If you have a couple of $ spare, I'd love if you would consider supporting the channel: www.patreon.com/Behemeth
Massive thank you to these lads, let me know if there is anything else i can do to thank you guys:
ANDREW-15mg,- BobbyyHill, Goozaroo, AusiNators, OTG808, Minimash,- Jake, PsychedDude, JugOfBeer, Reknalp, Groovy PVM CC, Zanacorss, Mitch-Notorious420, Joe, Ruel, B00nanaa, E-Rich, Obby, Halifla, Ghetto Stankin - HC Sythe/Fez, Taylor, Russell, Akilisman420, Yami, Wishing Well, and Ideal_Bussy!
Social:
twitter.com/behemeth_larzzz
discord.gg/qYfHk4v
Twitch: Behe_Meth
Snapchat: osrslarz
facebook.com/Behemeths-OSRS-Highlights-112128867175782
instagram.com/behemeths_osrs_highlights/
To submit clips please only DM on Twitter Or Twitch:
If you are not the streamer, you will need to attach a screenshot of permission or let me know I've used their clips before.
Thumbnail Background: www.deviantart.com/rs-legendarts/gallery
The links to go support the streamer in this vid:
www.twitch.tv/alfie
www.twitch.tv/allamars
www.twitch.tv/citrusf
www.twitch.tv/sun_daniel
www.twitch.tv/lillithyn
www.twitch.tv/Defyj
www.twitch.tv/westham
www.twitch.tv/dino_xx
www.twitch.tv/61m
www.twitch.tv/mmorpg
www.twitch.tv/rs_slushiiii
www.twitch.tv/purespam
www.twitch.tv/bladebtw
www.twitch.tv/eliop14
www.twitch.tv/dino_xx
www.twitch.tv/masacre599rs
www.twitch.tv/gergeosrs
www.twitch.tv/Tau_rs
www.twitch.tv/osrsflaxee
www.twitch.tv/itswill
www.twitch.tv/ratedrpk
www.twitch.tv/acoldone
www.twitch.tv/sn3ak_rs
www.twitch.tv/damoosrs
➥ VIDEO CONTEXT DISCLAIMER: I obtain and compile clips to fit under the guise of a compelling narrative via the use of interesting and exciting video concepts and themes for each individual video. I also add significant editing to make the work transformative from the original creations and fair use.
I have perpetual non-exclusive world-wide license (not ownership) to display, promote, monetize, or modify every clips used in my videos.
► I have permission (written contract) to use these clips in my videos directly from the streamers. I provide source & credit for all footage.
► The editing process consists of: ✔ adding my on-screen and voice-over comments/narration ✔ removal of copyrighted materials such as music or visuals, ✔ cutting every clip to the right length, ✔ applying my own visual effects, memes to make the videos more enjoyable, ✔ constantly zooming, rotating, moving the camera position to make the video more enjoyable, ✔ adding sound effects to make the video more enjoyable, etc

Kommentteja
  • Alfie clip was so funny lol

    ZZ woolyZZ wooly14 päivää sitten
  • Behemek

    Anugrah AryaAnugrah AryaUukausi sitten
  • Behemek

    Anugrah AryaAnugrah AryaUukausi sitten
  • anyone know song at 5:37?

    Joel TerryJoel TerryUukausi sitten
  • 1:45 100 attempts + 8 months and it only took a relic handicap lolollol

    Grizzly AdamsGrizzly AdamsUukausi sitten
  • can we all just imagine how much blow alfie did after that tob run

    Eazy-EEazy-EUukausi sitten
  • Is acting gay on stream just part of the Australian runescape streamer package now?

    BandzBandzUukausi sitten
  • DIno talking about himself LOL 6:50

    ChopinChopinUukausi sitten
  • Why is leagues still a thing? Isn’t everyone maxed on it by now? Zzzzz

    Pukka ManPukka ManUukausi sitten
  • Any1 who thinks kbder clips are staged is dumb af lmao

    ZimaZimaUukausi sitten
  • People are still playing leagues, Lol.

    William JeffreysWilliam JeffreysUukausi sitten
  • I hate them staged ass pks... my mans didn’t just randomly find two people risking that much lmfao.. sad. Nice reactions tho smh

    Larry KingLarry KingUukausi sitten
  • Omg a pker clip i dislike!! pkers are the scum of runescape they attack defenseless pvmers in wilderness that dont want to pvp!!!! That is just wrong!!!!

    BanaaniSuuhunBanaaniSuuhunUukausi sitten
    • @BanaaniSuuhun oh my b couldn’t tell 😂 you’re straight m8 and not a dumbass

      ButterMeUp98ButterMeUp98Uukausi sitten
    • I tried to make the comment sarcastic but I quess i failed. I'm sick of ppl whining about pkers in reddit lol.

      BanaaniSuuhunBanaaniSuuhunUukausi sitten
    • You don’t get a choice in the wildy bro. Dog eat dog. Keep your chicken shit ass chopping logs

      Mister Dam420Mister Dam420Uukausi sitten
    • It’s the wilderness for a reason dumbass

      ButterMeUp98ButterMeUp98Uukausi sitten
  • getting so cringe omg yes

    OSRS BlazinOSRS BlazinUukausi sitten
  • Alfie is so gay he makes us think its just his personality

    Third age OGThird age OGUukausi sitten
  • those kbd hunter clips sus

    Rap ViralRap ViralUukausi sitten
  • i feel like Alfie really over reacts

    Cristian AndressCristian AndressUukausi sitten
  • Got to love Alfie. He was so excited for the scythe that he was clapping while looking like 😲. 😂 keep up the great vids brother 😘💙

    Charles MarshallCharles MarshallUukausi sitten
  • Ew faked clips by citrusf

    Blue BBlue BUukausi sitten
  • Alfie's clips are too wholesome

    Solvent LessSolvent LessUukausi sitten
  • alfie is a crack head my goodness

    Mathew ZekollMathew ZekollUukausi sitten
  • @4:10 Curtis should do legit voice overs. Very nice

    Mr ByrdMr ByrdUukausi sitten
  • Real question, what’s wrong with Alfie, like has he got some sort of disability?

    jordywardy2jordywardy2Uukausi sitten
    • Who cares bro? With a name like jordy wardy you sound a bit disabled yourself.

      Mister Dam420Mister Dam420Uukausi sitten
    • It’s the fact this guys a adult acting like a kid, it’s a serious question, no offence to him, I got nothing against people with disability’s, it’s just something I’ve always wondered with Alfie when I see clips off him

      jordywardy2jordywardy2Uukausi sitten
    • @Jin nope never arrived at that thought chief

      Oscar EvansOscar EvansUukausi sitten
    • @Oscar Evans you really gonna act like that reaction didnt remind you of the kid rolling around in a wheelchair in highschool

      JinJinUukausi sitten
    • U okay mate?

      Oscar EvansOscar EvansUukausi sitten
  • Here's the thing. I agree making goals is the key to enjoying osrs. But for those who play every singe day, especially Hardcore Ironman or even regular ironman, how can you avoid not making the same goals over and over again and not have it get stale? It just a continuous cycle of doing the same things over and over again.

    AlbyAlbyUukausi sitten
    • @Mister Dam420 "only" sheesh i dont even want to know your ingame hours.

      z2 d2z2 d2Uukausi sitten
    • I played my main for almost 2 years and he’s only 2070 total. Along the way I enjoyed 99% of in game content but once I made a few bill at the arena that’s when I lost interest really and eventually lost my whole bank. Made a hcim that died at lvl 30 or so but I kept it as regular ironman and now I really enjoy this side of the game. I use my main to help my ironman block monsters or protect in wildy etc. I guess you need to just shake it up once in a while 🤷🏼‍♂️

      Mister Dam420Mister Dam420Uukausi sitten
    • @Jin maybe it's time to get a new job 🙂

      AlbyAlbyUukausi sitten
    • @Jin 6 years? Try 13+ for most players

      Taco TacotingtonTaco TacotingtonUukausi sitten
    • its literally his job, and hes an rs streamer whos views tank when he plays something else, lots of people are burnt and have moved onto other things and more and more are burning out... the game has nothing new to offer, they're giving us the achievement log or w/e its called as a way to keep people doing the same content they've been doing for the last 6 years and its going to work lol

      JinJinUukausi sitten
  • I really feel like Alfie is a nice person IRL.

    Over MeanOver MeanUukausi sitten
    • Guys a hermit and even bad at the game lol.

      noobielolnoobielolUukausi sitten
    • @benjamin Harrington he looks 17 all the time def have seen people on crack and they’re not that clean

      WIGGITY WhiteFoxWIGGITY WhiteFoxUukausi sitten
    • Your fucking weak bro

      Daario NaharisDaario NaharisUukausi sitten
    • @str8oldskool187 Fine u agree with the "homie" but i guess... you...forgot...he...makes...money...playing..this...game... while...you guys, react stupid comments for free? lmao.

      FloatFloatUukausi sitten
    • Sounds like a buncha jealous normies in this thread....

      Diablo_VerdDiablo_VerdUukausi sitten
  • defy juice seems like a chill dude

    JuhaJuhaUukausi sitten
  • Wow fake reaction from a dumbass named Alfie...

    DingusDingusUukausi sitten
  • As if that streamer gets two massive pks in a row, both with dfs and arma skirt What a set up

    Shay MooreShay MooreUukausi sitten
    • I used to run to kbd in the same setup. It’s nothing out the ordinary to see

      Mister Dam420Mister Dam420Uukausi sitten
    • @Zima They apparently don't know what appears outside of kbd lol. Idiots take too much risk to farm the pet

      Phteven SmithPhteven SmithUukausi sitten
    • wasnt in a row lmao, were like a week apart

      ZimaZimaUukausi sitten
    • they were on different days

      CitrusFCitrusFUukausi sitten
    • @Jack Quire bad pker getting 2 massive kills ://

      finfinUukausi sitten
  • What is Saturday for? THE BOYS! bloody beautiful mate, Tip em

    rhys simpsonrhys simpsonUukausi sitten
  • THANK ANDREW AND 15MM

    O CO CUukausi sitten
  • Imagine losing ur shit over a shitty ass d2h drop on leagues get that man some pussy ❌🧢

    Zachary HarperZachary HarperUukausi sitten
  • Can confirm in my clip @ 4:35 it was a beautiful Logitech mouse :( it will be missed!

    RS SlushiiiRS SlushiiiUukausi sitten
  • Gotta keep on reducing the magic defence of the bis gear so the pkers can never miss a freeze in mystics......

    Michael DuffyMichael DuffyUukausi sitten
    • Taco is right. Double dhides and a staff and your pretty much unstoppable .... get it? 😂

      Mister Dam420Mister Dam420Uukausi sitten
    • Lol you dont know what youre complaining about. Black dhide is 5k and makes people in max mage splash nonstop.

      Taco TacotingtonTaco TacotingtonUukausi sitten
  • I legit couldn't watch the whole alfie clip because that dude is autistic. Spends 1000+ hours at TOB and then does that reaction when he gets a scythe...

    josh hammondjosh hammondUukausi sitten
  • How about u wait u til they post on their own channel before u leach off them like cancer...

    Zachary HarperZachary HarperUukausi sitten
    • Wanna know how I know your just saying this to be complaining/negative? Because he’s already posted it to his channel. Lol get out of here loser

      Behemeth's OSRS HighlightsBehemeth's OSRS HighlightsUukausi sitten
    • How about you stop complaining, I wouldn’t post it if he didn’t want me to

      Behemeth's OSRS HighlightsBehemeth's OSRS HighlightsUukausi sitten
  • wheres oda?

    Alex SpencerAlex SpencerUukausi sitten
    • @Phteven Smith like 3 videos ago behe said oda was finally allowed back on his videos

      Alex SpencerAlex SpencerUukausi sitten
    • Over on his own FIstream channel.

      Phteven SmithPhteven SmithUukausi sitten
  • you know times are bad when he has to post a leagues d2h drop. yikes

    chalk coatchalk coatUukausi sitten
    • @chalk coat ayyy legend ty

      Behemeth's OSRS HighlightsBehemeth's OSRS HighlightsUukausi sitten
    • @Behemeth's OSRS Highlights no worries brotha u out here giving us the best content anyone could ask for daily. keep up the good work man.

      chalk coatchalk coatUukausi sitten
    • Knew someone would comment this, I actually thought it was a d Pik but while editing I realised but meh, figured I’d leave it, why not he’s having a good time

      Behemeth's OSRS HighlightsBehemeth's OSRS HighlightsUukausi sitten
  • yoooooo

    D RockD RockUukausi sitten
  • The video hasn’t started yet but I know someone is gonna yell “BEHEMETHHHHHH” at least once when they get a drop.

    Scott DorwartScott DorwartUukausi sitten
    • @Scott Dorwart haha :p

      Behemeth's OSRS HighlightsBehemeth's OSRS HighlightsUukausi sitten
    • I’m upset you released this so early now I have nothing to watch when I wake up before work

      Scott DorwartScott DorwartUukausi sitten
    • @Behemeth's OSRS Highlights I know I was legit just coming back to comment that 😂😂

      Scott DorwartScott DorwartUukausi sitten
    • Don’t think so in this one

      Behemeth's OSRS HighlightsBehemeth's OSRS HighlightsUukausi sitten
  • Thank you behemoth

    ThomasThomasUukausi sitten
  • Defy Juice needs fix that hair man he looks he’s playing a cop in blue heelers

    James FischerJames FischerUukausi sitten
    • wow

      DefyJDefyJUukausi sitten
  • weiner

    PandaBoyPandaBoyUukausi sitten
  • Alfie is so cringe

    Brandon AlvarezBrandon AlvarezUukausi sitten
    • No one can be more cringe than Oda though.

      Arush SArush SUukausi sitten
    • So autistic

      James FischerJames FischerUukausi sitten
  • I was first

    Israel HernandezIsrael HernandezUukausi sitten
    • You were not.

      NickBmxGuyNickBmxGuyUukausi sitten
  • : )

    E CPE CPUukausi sitten
FIstream