B0aty Loses HCIM Status To Own Fault (Done With HCIM Now) | Old School RuneScape Highlights OSRS

8.11.2020
67 579 Näkymät

These videos are OldSchool Runescape OSRS clip highlights from Twitch streamers.
If you have a couple of $ spare, I'd love if you would consider supporting the channel: www.patreon.com/Behemeth
Massive thank you to these lads, let me know if there is anything else i can do to thank you guys:
ANDREW,-15mg,- BobbyyHill, Goozaroo, AusiNators, OTG808, Minimash, Next Gen, DearLola1, Karl -Jake, PsychedDude, JugOfBeer, Reknalp, Groovy PVM CC, Zanacorss-Notorious420, Joe, Sab3r, Ruel, B00nanaa, T-Don, E-Rich, Obby, Halifla - HC Sythe/Fez, Taylor, Russell, Sigil Splits, Alistair, Akilisman420, Yami and Ideal_Bussy!
Social:
twitter.com/behemeth_larzzz
discord.gg/qYfHk4v
Twitch: Behe_Meth
Snapchat: osrslarz
facebook.com/Behemeths-OSRS-Highlights-112128867175782
instagram.com/behemeths_osrs_highlights/
To submit clips please only DM on Twitter Or Twitch:
If you are not the streamer, you will need to attach a screenshot of permission or let me know I've used their clips before.
Thumbnail Background: www.deviantart.com/rs-legendarts/gallery
The links to go support the streamer in this vid:
www.twitch.tv/b0aty fistream.info
www.twitch.tv/gingerbeardie
www.twitch.tv/sick_nerd fistream.info
www.twitch.tv/jamesfordium
www.twitch.tv/saber_six
www.twitch.tv/red_eye_osrs
www.twitch.tv/synq
www.twitch.tv/faux fistream.info
www.twitch.tv/wooxsolo
www.twitch.tv/jessiemiaj
www.twitch.tv/muts
www.twitch.tv/roidie
www.twitch.tv/only_trails fistream.info/stream/4_BJ8s3Vk2wn_whGkk6vsQ.html
www.twitch.tv/itswill
fistream.info/stream/IwVaupEVemsaEtHGNo8e_Q.html?view_as=subscriberwww.twitch.tv/ange_rs
www.twitch.tv/the_belial
www.twitch.tv/bbtonyd
www.twitch.tv/defyj
www.twitch.tv/dino_xx
www.twitch.tv/zushinator
www.twitch.tv/dearlola1
www.twitch.tv/hammeredrs
www.twitch.tv/buumper__
www.twitch.tv/siryarles
www.twitch.tv/mmorpg
www.twitch.tv/acfshooter
www.twitch.tv/mambarob
www.twitch.tv/eldimitrios
www.twitch.tv/real_aristos
www.twitch.tv/arrowesome
www.twitch.tv/skiddlerrs
➥ VIDEO CONTEXT DISCLAIMER: I obtain and compile clips to fit under the guise of a compelling narrative via the use of interesting and exciting video concepts and themes for each individual video. I also add significant editing to make the work transformative from the original creations and fair use.
I have perpetual non-exclusive world-wide license (not ownership) to display, promote, monetize, or modify every clips used in my videos.
► I have permission (written contract) to use these clips in my videos directly from the streamers. I provide source & credit for all footage.
► The editing process consists of: ✔ adding my on-screen and voice-over comments/narration ✔ removal of copyrighted materials such as music or visuals, ✔ cutting every clip to the right length, ✔ applying my own visual effects, memes to make the videos more enjoyable, ✔ constantly zooming, rotating, moving the camera position to make the video more enjoyable, ✔ adding sound effects to make the video more enjoyable, etc

Kommentteja
  • ginger beardie cracks me up

    David BerblingerDavid BerblingerUukausi sitten
  • imagine having a youtube channel only looking for positive comments and not critism lol and not understanding sarcasm when someone says unsub ikr literally after defending you after criticizing you kind of weird

    parker brooksparker brooks2 kuukautta sitten
  • Dino XX cringe whale...

    Beast TrashcanBeast Trashcan2 kuukautta sitten
  • The ginger beardie clip had me creasing. Top work

    daniel lawrencedaniel lawrence2 kuukautta sitten
  • I use to like Roide until he’s underage scandal. Not cool man

    Justin EdwardsJustin Edwards2 kuukautta sitten
  • not being a all day rs player i think you should dial down the titles of your videos, i dont wanna see every single major spoiler when looking at the titles of your videos

    Troy BeebyTroy Beeby2 kuukautta sitten
  • Can't wait for leagues to be over.

    Stoff Rocks PacksStoff Rocks Packs2 kuukautta sitten
  • 3:08 WTF did she think XD

    Stoff Rocks PacksStoff Rocks Packs2 kuukautta sitten
  • b0aty on whippits listen to em

    rkellyonurkellyonu2 kuukautta sitten
  • Does syncs eyebrows/eyes creep anyone else out...?

    Noah ToopsNoah Toops2 kuukautta sitten
  • I have an unpopular opinion being that I don’t really enjoy b0aty at all really. But he did have a beast hcim.

    ijoeblowijoeblow2 kuukautta sitten
  • i couldnt stream this game because i couldnt scream like a girl and freak out over a drop that i have a chance to get. especially on trailblazer.

    AlorikAlorik2 kuukautta sitten
  • way to make a buck off other peoples content!

    LoJack GamingLoJack Gaming2 kuukautta sitten
  • Fuck Faux

    dewbwahdewbwah2 kuukautta sitten
  • Faux seems like a good guy. Can't say I have ever seen interesting content from him, though

    orc001orc0012 kuukautta sitten
  • Can we please have less extremely mediocre and repetitive godwar drop clips. With increase drop rate drops they are statistically very common so watching then constantly is just not even remotely interesting or enjoyable. The other clips are great though

    J MJ M2 kuukautta sitten
  • B0aty is so chill everytime...

    B33FB33F2 kuukautta sitten
  • 7:43 He held his reaction so he could type it in chat first feelsweirdman

    mekigshanemekigshane2 kuukautta sitten
    • Lmao

      Anthony AAnthony A2 kuukautta sitten
  • Boaty did die already at corp a missclick is still in control????

    ThePingomartinThePingomartin2 kuukautta sitten
    • @Pastor Gains dcing is out of ur control afking isnt

      ThePingomartinThePingomartin2 kuukautta sitten
    • @ThePingomartin dying while afk or s Dcing ain't the same as dying mid boss fight dude how do you not see this

      Pastor GainsPastor Gains2 kuukautta sitten
    • @Pastor Gains still hes own fault no matter how u look at it

      ThePingomartinThePingomartin2 kuukautta sitten
    • How is accidentally clicking as you walk away the from pc the same as a genuine pvm death? Use your brain

      Pastor GainsPastor Gains2 kuukautta sitten
  • Leeeeeeeeech

    Will FoxWill Fox2 kuukautta sitten
  • I guess he just needed to die on his HCIM to hit puberty...

    TheGRAclanTheGRAclan2 kuukautta sitten
  • Was i the only one who heard the little scream of ginger beard xD

    Yobz MusicYobz Music2 kuukautta sitten
  • Twisted league drops overeactions are starting to get meh...

    CleavAliveCleavAlive2 kuukautta sitten
  • Behe i love youu 😍😍😍😘😘😘

    Anugrah AryaAnugrah Arya2 kuukautta sitten
  • 0:57 I stopped my 9-5 with the help of, *p a i d t o b e h o m e .c o m*

    Mark DohnerMark Dohner2 kuukautta sitten
  • OMG FAUX IS SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO FUNNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! /s

    Greg CGreg C2 kuukautta sitten
  • Congratulations on 60k subs ! Freaking legendary

    ThomasThomas2 kuukautta sitten
  • Gz on the big 60 man. Absololutely deserved!

    Alex RiderAlex Rider2 kuukautta sitten
  • Bout time boaty died legit lmao

    Kurt MccowanKurt Mccowan2 kuukautta sitten
  • Zushinator or whatever his name is. He is mad annoying.

    Jake NachtigalJake Nachtigal2 kuukautta sitten
    • It’s fucking pathetic how he copies oda’s whole dialect

      HoqzyHoqzy2 kuukautta sitten
    • he tries to be like Oda the greatest but nevel will

      PyllyvanukasPyllyvanukas2 kuukautta sitten
  • Am I the only one that can’t wait for leagues to be over and get back to normal content?

    NickztaNickzta2 kuukautta sitten
  • following your clips for months now, but I wasn't even subscribed! sorry Behem! I fixed it!

    Ricardo OliveiraRicardo Oliveira2 kuukautta sitten
  • Stop orgasming over shit in leagues. It legit doesn’t matter and is equal to a rsps

    Tyler DebelTyler Debel2 kuukautta sitten
  • Chances of Sync getting ohmlet on league account before main? 😂

    shane rogersshane rogers2 kuukautta sitten
    • Literally 0 because there’s no Kourend. 😂

      CoreyCorey2 kuukautta sitten
  • 10 thousand gold coins, how many coins is that? mmmm let me do the math real quick it's exactly 10 thousand gold coins

    Laurent RobidouxLaurent Robidoux2 kuukautta sitten
  • wuts better for inferno full crystal armour with bow, or armacbow and full arma?

    Peter123 4Peter123 42 kuukautta sitten
  • don't make a new one boaty hcim is boring fossil content now, wait for dmm and get back into pking bro it's the best thing about rs

    vincentvincent2 kuukautta sitten
  • CONGRATS ON 60K LETS GO

    CDJehCDJeh2 kuukautta sitten
  • Streamers make us Runescape players look so fucking bad..

    LimeTreeLimeTree2 kuukautta sitten
  • haha boaty such a shitter

    Undutchabl3 aUndutchabl3 a2 kuukautta sitten
  • DOD B0atys balls just drop?

    Bit StreamBit Stream2 kuukautta sitten
  • why does b0aty's voices sound so different lol

    ProductProduct2 kuukautta sitten
    • deeper right? hahahhahahah

      Conscious DanConscious Dan2 kuukautta sitten
    • thought i was the only one noticing

      DSL ReturnsDSL Returns2 kuukautta sitten
  • 7:34 😂😂😂

    Mitchell LancasterMitchell Lancaster2 kuukautta sitten
  • Thanks for including me in your vid bro

    ArrowesomeArrowesome2 kuukautta sitten
    • Was going to send clip of a solo harm orb my 2nd 1 but seen didnt want them sent to email and im not on twitter

      Devin BDevin B2 kuukautta sitten
  • that gingerbeard dude is so cringe do ppl actually watch that guy lol

    AkatsukiAkatsuki2 kuukautta sitten
    • You have no sense of humor lol

      Han YoloHan Yolo2 kuukautta sitten
    • ??? i love that dude.

      sneekyshot1sneekyshot12 kuukautta sitten
  • Watching people get excited over drops that are more common and won’t matter in a few weeks is kind of boring now.

    Mn JLittleMn JLittle2 kuukautta sitten
    • @Mn JLittle exactly, no salt it's just super boring to watch 100 times per video

      Pastor GainsPastor Gains2 kuukautta sitten
    • @Eorzat salty? Lol I said it’s boring. Not that they weren’t lucky still.

      Mn JLittleMn JLittle2 kuukautta sitten
    • Idk why you’re salty over it. A lot of drops are still rare. Like getting d visage from a Mithril Dragon is still 1/3,333 with the tier 5 relic. Like who wouldn’t get a little excited from that?

      EorzatEorzat2 kuukautta sitten
    • "NO FUCKING WAY 1KC PURPLE" it's a 1/3 chance of getting an item ffs ain't that rare

      Pastor GainsPastor Gains2 kuukautta sitten
  • Gotta tell people that leagues drops arent rare at all, they all freaking out over nothing

    NecroEric420NecroEric4202 kuukautta sitten
    • reflex from the main game, happens to me too

      Dan E.Dan E.2 kuukautta sitten
    • let people have fun

      DinglarnDinglarn2 kuukautta sitten
    • @Nate pets i can understand freakin out over, but that one dude freaked out over a godwars drop that isnt really rare at all Lol

      NecroEric420NecroEric4202 kuukautta sitten
  • My name is Malachi, so weird to hear my own name.

    M ZM Z2 kuukautta sitten
  • Gratz on 60k brother 💙! Time to go for 75k

    Charles MarshallCharles Marshall2 kuukautta sitten
  • lmao, gg once again as I said at 7:47

    R3ap3r247R3ap3r2472 kuukautta sitten
  • Its cringe how boaty doesnt try anymore

    FergelizedFergelized2 kuukautta sitten
    • Idk id be pretty burnt streaming RS like 6 hours a day for 7 years haha

      Pastor GainsPastor Gains2 kuukautta sitten
  • it's so obvious b0aty doesn't give a damn about runescape anymore, which is totally understandable. Wonder what future will bring

    H CoiseH Coise2 kuukautta sitten
  • lmao that beardie clip was funny asf

    KerttisKerttis2 kuukautta sitten
  • GZ ON 60k SUBS

    Black JamesBlack James2 kuukautta sitten
  • That girl trying to meme boaty is cringe af

    Pet WussyPet Wussy2 kuukautta sitten
  • I lost it on that celebrate good times guy I can’t breathe I’m laughing too hard rn

    Chad FossChad Foss2 kuukautta sitten
  • This Zushinator dude is so fcking cringe.

    PaxonatorPaxonator2 kuukautta sitten
  • So if you have permission to use clips why did you lower b0atys voice so he couldn't copywrite it?

    ChesneyChesney2 kuukautta sitten
    • The clip he posted on twitter is like that too. Why do you assume the worst? All the clips you see the streamer has given Behemeth permission

      Pastor GainsPastor Gains2 kuukautta sitten
  • Gets a drop, “no way no fucking way , let’s gooooo” 80% of every vid

    Jerk berk 305dadeJerk berk 305dade2 kuukautta sitten
  • Gz on the 60k

    NateoNateo2 kuukautta sitten
  • Gz on 60k behe! Well deserved

    Jimmy van der PostJimmy van der Post2 kuukautta sitten
  • the staking clip was cringe till he lit the sparkler then it was the greatest clip ever

    A BA B2 kuukautta sitten
    • @InickskeI doesnt make it any less entertaining

      KerttisKerttis2 kuukautta sitten
    • he should leave the stakers out tbh. we all know it's a bad addiction for rwt..

      InickskeIInickskeI2 kuukautta sitten
  • can someone explain to me why everyone who sets foot in the dual arena is a degenerate lol

    lightningfrom 93lightningfrom 932 kuukautta sitten
    • Think of the duel arena as Ladbrookes

      Liam EveleighLiam Eveleigh2 kuukautta sitten
  • Bruh al these 'rare' drops on league are getting kind of lame ngl

    ??2 kuukautta sitten
    • Facts

      Greg TuttleGreg Tuttle2 kuukautta sitten
  • Grats on 60K !! | | \/ BUT FUCK INGUS HES A LIL'BITCH SHOUT OUT WILSO !! THE REAL MVP

    Breach Of T.O.SBreach Of T.O.S2 kuukautta sitten
  • gzzz on 60k, still here and will be at 100k

    i8TheLastMoai8TheLastMoa2 kuukautta sitten
  • Congrats on 60k legend!

    GrumpyBottomGrumpyBottom2 kuukautta sitten
  • Bruh, why was B0aty doing corrupted gauntlet on a HC. That’s a recipe for disaster right there.

    The CamanderThe Camander2 kuukautta sitten
    • he basically said there's no place in the game he'll die other than the gauntlet, so made his new HCIM to rush the gauntlet and sadly yeah, he was right

      Ben DawsonBen Dawson2 kuukautta sitten
  • if b0aty makes another hcim ...zzzzz.... just a repeated cycle

    BMW S1000RRBMW S1000RR2 kuukautta sitten
  • Wtf does b0aty mean finally died on a hc? He's died on HC's like 10 times KEKW.

    NeucoreNeucore2 kuukautta sitten
    • Yes, he has died plenty but this time he was in control of the outcome. Not like dying to a disconnection or the last death when he misclicked Corps cave and went afk.

      MikeyMikey2 kuukautta sitten
  • Siryarles actually goated, Gratz

    C7C72 kuukautta sitten
  • Jesus the dude at 8:30 is annoying af

    1361362 kuukautta sitten
  • 9:30 had me going 😂😂

    L7 FossyL7 Fossy2 kuukautta sitten
  • We all know b0aty just died on his HC so he could go and play leagues lol

    Claudio GomesClaudio Gomes2 kuukautta sitten
    • He said he CBA to play leagyes

      Pastor GainsPastor Gains2 kuukautta sitten
  • How much odablock does Zushinator watch be is a want to be

    UnknownWarriorUnknownWarrior2 kuukautta sitten
  • Get that 60 k bro

    Jesus ChristJesus Christ2 kuukautta sitten
  • Boaty death so fake, like all his other hcim deaths

    M . QM . Q2 kuukautta sitten
  • Wow saber six is back?

    Matt W ConcertsMatt W Concerts2 kuukautta sitten
  • b0aty always dies infinite content

    RicardoRicardo2 kuukautta sitten
  • Faux most know where all his subs come from, I know he can’t possibly be that ignorant.... wait..

    Brett CottonBrett Cotton2 kuukautta sitten
  • why was that woman trying to do a master clue with no overheads on a hcim? wtf. also didn't even have sweets to tick eat lol

    alec lemanalec leman2 kuukautta sitten
    • Bruh shes using swordfish and not praying u think shes gonna tick eat

      Pauly MollyPauly Molly2 kuukautta sitten
  • 9:00 wtf is wrong with these people why do they keep drinking out of dirty shoes and socks? literally made me gag

    ivan ivanovichivan ivanovich2 kuukautta sitten
  • Love Faux, true American Chad

    First Name Last NameFirst Name Last Name2 kuukautta sitten
  • And b0aty milks the series again. Yay

    juju malcolmjuju malcolm2 kuukautta sitten
  • I don’t see the point in what boaty was doing with creating so many accounts lol.

    SmokeurpipeSmokeurpipe2 kuukautta sitten
    • He wanted to get a real death from his mistakes instead of stupid or dc death.

      FedaFeda2 kuukautta sitten
    • @Pet Wussy hundreds of thousands of dollars

      Jeffrey SendallJeffrey Sendall2 kuukautta sitten
    • @Variables OSRS bit over-exaggerated.. he lost his title as #1 osrs pker, his peak was pking, old b0aty series and dmm original season. He wasnt the most entertaining hcim, and clearly not the best or fastest lol

      Pet WussyPet Wussy2 kuukautta sitten
    • Making hundreds of thousands of dollars

      Variables OSRSVariables OSRS2 kuukautta sitten
  • erin grinded a month on smithing too feelsbad

    phantom3668phantom36682 kuukautta sitten
    • Fr

      Joeyy KillaaJoeyy Killaa2 kuukautta sitten
  • 0:45 awesome-teens24.online

    Андрей СимоновАндрей Симонов2 kuukautta sitten
  • Thanks for using my tanz mutagen clip :)

    AngeAnge2 kuukautta sitten
  • Boto uim Feelsgoodman ?

    Felipe OliveiraFelipe Oliveira2 kuukautta sitten
  • wtf is wrong with b0atys voice

    poptyapoptya2 kuukautta sitten
  • b0aty is so fucking resident sleeper how does anyone watch him make 100s of HCs

    lordm278lordm2782 kuukautta sitten
  • Did boaty have a voice changer on?

    DankruptDankrupt2 kuukautta sitten
  • lmao "2021/22" we know hes going to make one first month of next year

    JaimeIsProJaimeIsPro2 kuukautta sitten
  • Hey brotha! I completely love the channel, and I think you're killin it. No harsh on this suggestion: I wish you wouldn't type out the big events that happen because the suprise factor is kinda removed when you do.

    Trewly MusicTrewly Music2 kuukautta sitten
  • Sick maaaaaate

    Tane HiltonTane Hilton2 kuukautta sitten
  • Feelsgoodman Clap

    Willy BombasticWilly Bombastic2 kuukautta sitten
  • why spoil the content in the title

    Sea GreallySea Greally2 kuukautta sitten
    • @Behemeth's OSRS Highlights something vague, yet creative. I like your honesty tho

      Sea GreallySea Greally2 kuukautta sitten
    • idk what else i could make it that would get the same views

      Behemeth's OSRS HighlightsBehemeth's OSRS Highlights2 kuukautta sitten
  • Yooooo

    3nterprise Official3nterprise Official2 kuukautta sitten
  • 0:27 your-gilrs-here.online

    Thomas JohnsonThomas Johnson2 kuukautta sitten
  • Early grats on 60k Been watching the highlight vids from the beginning, keep it up!

    Duo ArmadylDuo Armadyl2 kuukautta sitten
FIstream